Morgen Morgen - Reisverslag uit Salem, Duitsland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu Morgen Morgen - Reisverslag uit Salem, Duitsland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu

Morgen Morgen

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

07 Februari 2010 | Duitsland, Salem

Morgen morgen morgen, schrijf ik een stukje weer beloofd ;)
Liefs

  • 07 Februari 2010 - 18:41

    Angret:

    Ja, want ik ben erg benieuwd hoe je eerste week is verlopen, morgen staat!
    Wij hadden een druk weekend, Jan gaf 2 concerten en we zijn naar de musical over het leven van Nelson Mandela geweest, zijn levensverhaal met afrikaanse zang ik heel bijzonder. Nou ik kijk uit naar morgen!

  • 07 Februari 2010 - 21:04

    Fenna:

    we wachten af...:P

  • 08 Februari 2010 - 06:33

    Eady En Jhonny:

    koud weertje daar zeker of niet soms.het is er vast wel leuk.
    ik hoop dat je het er erg gezellig heb anders ben je er voor niets heel gegaan.
    ik hoop dat je snel vrienden en vriendinnen maakt.

    groeten eady en een beetje van jhonny

  • 09 Februari 2010 - 11:05

    Jante:

    tss al weer te laat.. muts muts muts muts muts

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Duitsland, Salem

Tjarda

Actief sinds 26 Jan. 2010
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 20316

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 07 Mei 2014

Nieuw Zeeland: reizen & onderzoek

02 Februari 2010 - 29 April 2010

Altijd al willen doen...

Landen bezocht: