Home, sweet, home - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu Home, sweet, home - Reisverslag uit Andijk, Nederland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu

Home, sweet, home

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

05 Mei 2010 | Nederland, Andijk

Hallo allemaal,

De meeste van jullie weten het al maar ik ben weer lekker terug in het kikkerlandje :D

Vorige week woensdag (28 april) ben ik vertrokken met de trein uit Salem richting Bovenkarspel-Grootebroek. Het was een reis van 9,5 uur :O echt lang lang lang.,

En jullie raden het nooit, alles ging heeeeelemaal goed.. al mijn treinen gehaald en al mijn bagage mee (met nadruk op al mijn bagage, isse zwaar he;))

Had wel toen ik de internationale trein moest halen in Ulm echt weer de pech dat ik in de aller aller voorste coupe zat.. Moest ik met al mijn bagage helemaal naar de andere kant van de trein, nou en die zijn lang hoor.. zet ik mijn voet net binnen begint de conducteur al te fluiten, was dus wel alles kantje kantje boord :D

Maar nu weer lekker thuis, en nu??
Tja en nu, ik heb nog 3 maanden..
Ik zeg geld verdienen!!! Want ga natuurlijk in September weer aan de start in Utrecht (diergeneeskunde) en ik heb al een 'vaste' kamer die wil ik helemaal opknappen en meubels erin, dus daar ga ik voor sparen.

Verder is Koninginnedag natuurlijk groots gevierd, wat een feest joh !!:D:D
Dus wil ook wel weer van alle feesten genieten want 3 maanden zonder is Bleeeh !!;)

Het is weer fijn om iedereen ook weer te zien, terwijl het maar 3 maanden zijn. Maar 3 maanden helemaal alleen lijkt 2 jaar hoor!

Het afscheid daar,tja de paarden omdat ik weet dat ze toch wel een beetje aan hun lot worden overgelaten nu.. en ik was dag en nacht met hun! Maar goed ik had voor allemaal een zak wortels gekocht dus wat was het ook alweer :p liefde gaat door de maag???
Nicole is helemaal weg van smurfen dus had 1,5 kg pot haribo smurfen gegeven.

Nou verder was dit het eigenlijk wel, Tot snel allemaal maar weer!!
En onwijs bedankt voor alle medeleven en reacties!

Ciao XX Tjarda

  • 05 Mei 2010 - 09:04

    El:

    Heey lieve tjar!

    als ik eerlijk ben, ben ik heel stiekem toch ook wel blij dat je weer terug bent.. egoïstisch hé;) Jammer dat t zo afgelopen is toch.. Ik zou zeggen, nu je hier tijd hebt, stort je lekker hier op de paarden!
    Maar vond het heel fijn je weer te zien vrijdag!:D en we gaan zeker binnenkort even een avondje plannen om bij te praten! Je zal me pas volgende week weer zien, want k ga naar berlijn:D maar dan spreken we dan wel even iets af!

    Een hele dikke smak!
    liefs el

  • 05 Mei 2010 - 09:53

    Kamermattie:

    Snif, snif... Ik heb je nog helemaal niet gezien! Whaaaaaaa! Ik hoop dat je er heel snel weer bent met wat voor feest dan ook of mag ook gewoon als gewoon hoor :D Wie weet vrijdag ofzo iets leuks doen? Naja we hebben altijd de telefoons nog dus ik sms wel ff dan :P (Want op msn raat je ook niet terug, vast veeeeeeeel te populair :P) Xx anna

  • 05 Mei 2010 - 12:39

    Jewaitttut:

    kan je niet terug?? ik ben je nu al zat!:P

    hihi XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Andijk

Tjarda

Actief sinds 26 Jan. 2010
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 20312

Voorgaande reizen:

12 Januari 2014 - 07 Mei 2014

Nieuw Zeeland: reizen & onderzoek

02 Februari 2010 - 29 April 2010

Altijd al willen doen...

Landen bezocht: