Reisverslag 1: NZ avontuur - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu Reisverslag 1: NZ avontuur - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Tjarda Sinnige - WaarBenJij.nu

Reisverslag 1: NZ avontuur

Door: Tjarda

Blijf op de hoogte en volg Tjarda

19 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Beste allemaal,
Hierbij dan eindelijk ons eerste berichtje. Wij zijn 12 januari 22:00 Nederlandse tijd vertrokken vanaf Schiphol naar Abu Dhabi > Singapore> Brisbane > Christchurch. Al met al een reis van 36 uur!!! Dit was wel echt heeeeel lang en vooral als je weet dat je dichtbij bent en nog bijna 8 uur in Brisbane moet wachten ;). We hadden door deze transfer wat problemen met inchecken omdat ze in eerste instantie nog een extra visum wilde zien. No way dus haha. Maar alles goed gekomen.
15 januari: Bij aankomst hebben we in een hotel geslapen en zijn we de volgende dag onze prachtige bolide op gaan halen: en we noemen hem Sunny!
Zijn daarna direct doorgereden naar Ad en Miranda. Ad is een goede vriend van Cas uit zijn studententijd en met Miranda heb ik in een grote commissie gezeten. Ad werkt in Timaru als veearts, zijn als eerste zijn praktijk even gaan bewonderen. Opvallend was dat ze een soort van Boerenbond winkel hadden bij de praktijk, in Nederland zie je dat niet. Na een bakkie oploskoffie (want dat drinken ze hier ;) ) zijn we door gereden naar hun stulpje. Leuk huisje met mountain-

• 19 Januari 2014 - 12:30

Frans:

Hey toppers..... Super om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in NZ.
    Maak er een onvergetelijke vakantie van. En veel bloggen hoor ik wil alles lezen.
    Veel liefs en groetjes van ons. Xxx

• 19 Januari 2014 - 13:53

Josien:

Hey Tjak! Leuk om te horen hoe het daar is! Heel veel plezier in NZ, lekker crossen met Sunny, kus voor Cas en geniet van de reis! Dikke smakkerd

• 19 Januari 2014 - 15:31

Martijn En Miriam:

He, veel plezier en zwaai even in Waimate (of toeteren ofzo)

• 19 Januari 2014 - 17:28

Monique:

Leuk Tjarrie! Jullie hebben eerst lekker pauze genomen, begrijp ik??????? Nee hoor, gelijk al volop onderweg. Geniet er van en we volgen jullie verslagen.
    Weet iemand hoe ik het volledige verslag kan lezen? Het stopt bij 'mountain-'......

• 19 Januari 2014 - 19:03

Angret:

Hoi Tjarda en Cas,
    Een boerenbont winkel, grappig in het buiten land zie je meer typisch buitenlandse dingen dan in je eigen land!! Geweldig dat hij daar zijn praktijk is begonnen, ik hoop alleen dat de koeien niet te veel last hebben van zeeziekte want de aarde kan daar behoorlijk trillen en golven. Hopelijk blijft alles rustig en gaat jullie met Sunny een mooie reis tegemoet.

• 19 Januari 2014 - 19:04

Anret:

Ik verheug mij over prachtige foto's

• 19 Januari 2014 - 19:22

Jeanine:

Tjonge dat was wel een lange reis, maar de moeite waard.
    Hoop nog heel wat van jullie belevingen mee te maken op afstand,veel plezier
    xx

• 19 Januari 2014 - 19:43

Cornelia:

Veel plezier, wij hebben heel erg genoten in 2008 van onze trip van 3maanden door dat prachtige land met zijn vele verassende elementen. Leer de Maori kennen dat is zeker de moeite waard.
    heel veel geluk en plezier. CORNELIA

• 21 Januari 2014 - 16:59

Cor En Mart Groen:

Leuk verslag Tjarda en bedankt dat je ook aan ons gedacht hebt en nog veel plezier daar en geniet ervan is volgens mij een geweldige reis en onderneming en mooi land
    Groetjes van ons en tot horens